Apple

Bild från usa 09

Förlåt för ussel uppdatering men jag har haft fult upp vart i blandat annat gävle, dalarna, USA och fyllt år. Usa var bäst. Dom första dagarna träffade vi mest våra släktingar i Chicago. En stad med mycket skyskrapor och arkitektur. Vi var på apple store och äntligen handlade jag min ipod touch. Några dagar senare flög vi i 4 timmar till L.A. - Hollywood, Beverly hills, orange county, jaa ni vet. Hej palmer. Vi bodde på ett Hotel 5 minuter från "Walk of fame". I L.A. blev det också att träffa släktingar. Riktigt trevligt. Vi var en del på stranden också. Det var vågor, surfare, delfiner ( Vilket jag tyckte var väldigt coolt! ) och livvakter. Väldigt olikt hemma i sverige. Blev en del shopping kan man säga. Abercombie and fitch var en av favorit butikerna. Jag längtar tillbacks. Den 11 augusti kom vi hem igen. Då var det min födelsedag. Fick en massa presenter ett objektiv, kläder, smink, pengar, böcker. Ja. Nu börja skolan snart. Jag börjar högstadiet. Eller i min skola så går man på högstadiet i 6:an så då har man skåp och så. Men nu börjar jag i en ny klass 7c2. Det ska bli riktigt kul och lära känna ny människor. Om ni har tur så kanske jag laddar upp en hel drös med bilder från resan men vi får se. Puss och kram. 

Kommentarer
Sötnosen amanda sa:

<3

2009-08-20 @ 11:15:44
Sötnosen issa sa:

nej den bilden är skiiit söööt <33333

vi ses, sweetie<33

2009-08-20 @ 23:35:42
URL: http://isabellefrode.blogg.se/
Sötnosen Duele sa:

åh vad avundjsuk. verkar ha varit en rolig resa.

2009-08-30 @ 22:06:16
URL: http://duele.blogg.se/
Sötnosen nathalie sa:

Frågestund på min blogg nu så kika gärna in och ställ några frågor :D<333

2009-09-15 @ 19:09:05
URL: http://lieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0