Välkommen!

Välkommen till min nya blogg. Har suttit ett bra tag för att komma på vad min nya blogg ska heta men har inte komit på något som ingen annan har. Det är synd att man får sitta så länge för att bara komma på ett namn , man vill ju börja skriva på sin blogg. På den här bloggen kommer jag att skriva om ett 12-årings liv, min stil , andra bloggar osv. Hoppas att många väljer att läsa min blogg. Ni har kanske sett mig på min gamla bloggar mathis.blogg.se och vissla.webblogg.se. Snart så kommer ni får se en ny design och info om mig under min profil bild men allt det tar vi i morgon. Kram Mathilda.

Kommentarer
Sötnosen Becca sa:

Vad kul att du har fått en ny blogg Mathilda! Jag har även fått en ny blogg :)

2008-06-14 @ 10:06:48
URL: http://beccanz.blogg.se/
Sötnosen Sally sa:

Fint bloggnamn :D:D

2008-06-15 @ 17:28:38
URL: http://sallydaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0