Svar frågestunden

Här kommer svaren på frågestunden


Har du några syskon?
Sv. Japp två stycken en stora syster och en store bror

Fawo blogg?
Sv. Jag gillar fina Lisa , Elle och Flora.

När fyller du år?
Sv. I morgon (11/8)

Vad får dig lycklig?
Sv. Mina kompisar och när ni skriver fina komentarer.

Bästa plagget i gaderoben?
Sv. Det var en riktigt svår fråga Men jag måste nog säga Min klännig som är blå med vita prickar och tvärom.

Bästa årstid?
Sv. Sommar.

Hur gammal är du?
Sv. 11 år född 96 i morgon blir jag 12!

Favorit affär?
Sv. H&M helt klart.

Vad har du för mobil?
Sv. En w910i

Vad har du för färg på din tandborste?
Sv. Den är röd, lite rosa och vit.

Slängpussar Mathilda

Kommentarer
Sötnosen Anonym sa:

hej!



Hoppas dagen blir bra

titta gärna in på bloggen för har en tävling.

så titta lite längre ner hittar du den

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0